Wednesday, February 18, 2009

Flora dan Fauna Kundasang, Sabah.











9 comments:

Unknown said...

salam,

nice photo tb.

p/s batah udah ku meliat2 blog kamu ani, ani baru ah ku memberanikan mengomen hehehe...

Alfie Stole Niena said...

haha... :P bro.. aku pun jrang nagur ko jua bah..

tudungbutul said...

Lina...
Tq eh..!!
biasa2 saja bah blog ku ni..
lagi pun bukannya pandai sangatkan beblog2 ani heheheh..
uja dgn ingin2 hati saja...

Niena..
bukannya jarang...
tapi 'supan2' tu hehehehe..
mcm yg lain tu.. selalu plang bekitik bahapa hah hahaha..

Unknown said...

salam,

meliat blog urang siok membaca tp mun blog sendiri tu ya ko betabur wah hahaha...lg sandi tp apa mo peduli atutah tampat merapu uja dangan...

blog ku ada tp supan ku weh kekkee

Alfie Stole Niena said...

yes... ur rite!

tudungbutul said...

eh.. biasa la tu lina...
hehehehe..

bagi aku aa..beblog ani bukan jua apa saja kan mengikut peredaran masa..bukan laa bertujuan kan bermegah-megah..
lagi pun blog ani sajakan menaruh gambar-gambar yg ku ada ni.. hehehehe..

bah lina mana taya add blog mu atu dapat jua ku malawat.. hehehe

Unknown said...

salam,

tb, segan ku hehehe...tp aku ada offer free Wordpress blog bawah aku nyer domain (subdomain)...c Jemer@ Gille nda lama lg mo switch dr Blogger ke Wordpress bawah aku jua tp boleh pointkan domain sendiri mun nda mo bawah nama domain ku.

aku bg 2GB (setahun atu alom abis makai)...mun mo lah kekekkee

tudungbutul said...

Lina...
heheheh kalau udah kana OFFER miatu..
mau eh..!!

bagi tau ja nanti apa caranya..
kau tau laa aku ni hehehehe...

agak kureng dikit part2 miani hehehehe..

TQ sekali lagi banyak2 tu aa..hehehe

Unknown said...

tb,

mula2 mcm paninglah dikit psl wordpress ani byk featuresnya..tp lama2 nda sudah...

ko bulih tukar layout, plugins, avatar dll..2GB tu aku bg utk permulaan, limit aku bg 5GB jek hehe..

banaanya hosting ku tu unlimited aku bayar utk life plan nyer..jd atutah kan kiranya mun host ku down, samua down tp ok jua apa nda batah, mun sakadar kan berblogging hehehhe...

nanti ku antar link demonya, username utk admin & password..ku email ko di flickr..:)